صرف نظر و مشاهده محتوا

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
580 بازدید

سلام

امتیازات سرنخ چیست و چگونه آنها را برای سرنخ ها اختصاص می دهیم؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
بهترین پاسخ

سلام

امتیازات سرنخ، امتیازی است که با استفاده از قوانین امتیازدهی به سرنخ ها اختصاص داده می شود. علاوه بر این، برخی از قوانین امتیازدهی باید از طریق ماژول CRM> سرنخ ها> قوانین امتیازدهی> کلیک بر روی دکمه "ایجاد"، در سیستم عامل ایجاد شود.


در فرم قانون امتیازدهی می توانید دامنه ای مانند کشور، شماره تلفن و غیره و مقدار امتیاز برای آن تعیین کنید:


منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 


تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

پست‌های مرتبط پاسخ‌ها بازدید فعالیت
1
دی 24
514
1
دی 24
586
2
دی 24
758
1
دی 24
625
1
دی 24
389
تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو